Математика пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
Күні:19.05.2020 жыл
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________
1-тапсырма.
Жазық фигураларды мен кеңістік денелерін анықтап, , нөмерлерін тиісті жолға қой.:
Жазық фигуралар:____________________________________________________
Кеңістік денелер: _____________________________________________________
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
2-тапсырма. Есептің шартын құрастыр және шығар
1 сынып оқушылары спорттық жарыста 2-топқа бөлінді. 1-топта 12 бала,
2-топта одан 4-еуі кем бала қатысты. 2- топта қанша бала спортық жарысқа қатысты.
3-тапсырма. Амалдарды орында, шыққан мәндерін өзара салыстыр:
14 см - 8 см =
Бағалау критерийі |
Тапсырма№ |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Жазық фигураларды және кеңістік денелерін ажыратады |
1 |
жазық фигураларды көрсетеді; |
1 |
кеңістік денелерін көрсетеді; |
1 |
||
1-топ - 12 2-топ -?, 4-уі кем.
12 – 4 = 8 (бала)
Жауабы: 2-топта 8 бала спорттық жарысқа қатысты.
|
2 |
(шарты, сұрағы) Есептің сызбасы да қабылданады. |
2
|
(шешуі) |
1 |
||
(жауабы) |
1 |
||
2 дм – 6 см = 14 см 14 см - 8 см = 6 см 14 см > 6 см
|
3 |
Амалдарды орындайды
|
1 |
салыстырады |
1 |
||
|
|
||
Барлығы |
8 |
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 5.1 Есептер және математикалық модель
|
Оқу мақсаты |
1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды ( шар, цилиндр, конус) 1.5.1.4 Санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; 1.1.3.3 Ұзындық (см, дм) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
45 минут |
1-тапсырма.
Жазық фигураларды мен кеңістік денелерін анықтап, , нөмерлерін тиісті жолға қой.:
Жазық фигуралар:____________________________________________________
Кеңістік денелер: _____________________________________________________
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
2-тапсырма. Есептің шартын құрастыр және шығар
1 сынып оқушылары спорттық жарыста 2-топқа бөлінді. 1-топта 12 бала,
2-топта одан 4-еуі кем бала қатысты. 2- топта қанша бала спортық жарысқа қатысты.
3-тапсырма. Амалдарды орында, шыққан мәндерін өзара салыстыр:
2 дм – 6 см =
14 см - 8 см =
Тапсырма№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|
||
1 |
жазық фигураларды көрсетеді; |
1 |
|
кеңістік денелерін көрсетеді; |
1 |
|
|
2 |
(шарты, сұрағы) Есептің сызбасы да қабылданады. |
2
|
|
(шешуі) |
1 |
|
|
(жауабы) |
1 |
|
|
3 |
Амалдарды орындайды
|
1 |
|
салыстырады |
1 |
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
8 |