«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-лицей города Макинск отдела образования по Буландынскому району управление образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау

01.10.2020

Математика пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау

Күні:19.05.2020 жыл

Оқушының аты-жөні: ___________________________________________

1-тапсырма.

Жазық фигураларды мен кеңістік денелерін анықтап, , нөмерлерін тиісті жолға қой.:

Жазық фигуралар:____________________________________________________

Кеңістік денелер: _____________________________________________________

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNJRkHQMi4yLeRs5kVgHyaNhztpz3bNZlxw4oAiuD-vVxRSTqT

 

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxuO88wgi7BC1mE4QVPyF8pkCsz3S3Avkq7WpkAEXAbbGq4tFxkA

 

https://amelica.com/wp-content/uploads/2015/04/kartochki_domana_figury_32.jpg

 

 

 

 

 

1                             2                       3                       4                       5                      6

 

2-тапсырма. Есептің шартын құрастыр және шығар

1 сынып оқушылары  спорттық жарыста 2-топқа бөлінді. 1-топта 12 бала,

2-топта одан 4-еуі кем бала қатысты. 2- топта қанша бала спортық жарысқа қатысты.

 

3-тапсырма. Амалдарды орында, шыққан мәндерін өзара салыстыр:

 2 дм – 6 см =                                   

14 см  -  8 см =

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі

Тапсырма№

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жазық фигураларды және кеңістік денелерін ажыратады

1

жазық фигураларды көрсетеді;

1

кеңістік денелерін көрсетеді;

1

1-топ  - 12

2-топ -?, 4-уі кем.

 

12 – 4 = 8 (бала)

 

Жауабы: 2-топта 8 бала спорттық жарысқа қатысты.

 

2

(шарты, сұрағы)

Есептің сызбасы да қабылданады.

2

 

(шешуі)

1

 

 

(жауабы)

 

 

1

2 дм – 6 см =  14 см                              

14 см  -  8 см =  6 см

14 см > 6 см

 

 

3

Амалдарды орындайды

 

 

1

салыстырады

1

 

 

Барлығы

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-тоқсан бойынша Тоқсандық жиынтық бағалау

 

Бөлімше

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың

      классификациясы

5.1 Есептер және математикалық  модель

 

Оқу мақсаты

1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек,

тіктөртбұрыш) және кеңістік  фигураларды ( шар,

цилиндр, конус)

1.5.1.4 Санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару;

1.1.3.3 Ұзындық (см, дм) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Жазықфигураларды және кеңістік денелерін жыратады
  • Санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады;
  • Ұзындық (см, дм) салыстырады  және шамалар мәндерін азайту амалымен орындайды
  •  

Ойлау дағдыларының  деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

45 минут

 

1-тапсырма.

Жазық фигураларды мен кеңістік денелерін анықтап, , нөмерлерін тиісті жолға қой.:

Жазық фигуралар:____________________________________________________

Кеңістік денелер: _____________________________________________________

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNJRkHQMi4yLeRs5kVgHyaNhztpz3bNZlxw4oAiuD-vVxRSTqT

 

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTxuO88wgi7BC1mE4QVPyF8pkCsz3S3Avkq7WpkAEXAbbGq4tFxkA

 

https://amelica.com/wp-content/uploads/2015/04/kartochki_domana_figury_32.jpg

 

 

 

 

 

1                             2                       3                       4                       5                      6

2-тапсырма. Есептің шартын құрастыр және шығар

1 сынып оқушылары  спорттық жарыста 2-топқа бөлінді. 1-топта 12 бала,

2-топта одан 4-еуі кем бала қатысты. 2- топта қанша бала спортық жарысқа қатысты.

 

3-тапсырма. Амалдарды орында, шыққан мәндерін өзара салыстыр:

 2 дм – 6 см =                                  

14 см  -  8 см =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма№

Дескриптор

Балл

 

Білім алушы

 

1

жазық фигураларды көрсетеді;

1

 

кеңістік денелерін көрсетеді;

1

 

2

(шарты, сұрағы)

Есептің сызбасы да қабылданады.

2

 

 

(шешуі)

1

 

 

 

(жауабы)

 

 

1

 

 

3

Амалдарды орындайды

 

 

1

 

салыстырады

1

 

 

 

 

Барлығы

8

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 366


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст