«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-лицей города Макинск отдела образования по Буландынскому району управление образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2024-2025 оқу жылының 1 жартыжылдығы бойынша педагог-психолог жұмысының талдау есебі

«Макинск қаласы мектеп – лицей» КММ 2024-2025 оқу жылының жартыжылдығы бойынша педагог-психолог жұмысының талдау есебі

         Педагог - психологтың мақсаты: мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

1. Психодиагностикалық, кеңес жүргізу, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар бойынша  жұмыс ұйымдастыру;

2. Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалды күйіп қалуының" алдын алу.

3. Оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу.

Сапалық құрам

Санат

Саны

*белгіленгенін жерге мектеп немесе ТАӘ жазамыз

Барлық мектептер

 

 

Мектептерде құрылған психологиялық қызмет (ПҚ) саны

1

  • ПҚ жоқ мектептер)

Педагог-психолог мөлшерлемесі көзделмеген

 

  • мектеп)

Қажеттілік

 

*(мектеп)

Барлық педагог-психологтар саны

1

 

Соның ішінде:

 

 

Магистратура

1

 

Педагог-модератор

1

 

Педагог-сарапшы

 

 

Педагог- зерттеуші

 

 

Санаты жоқ

 

 

Біліктілік арттыру курстары бар

 

 

Барлық мөлшерлеме саны

1

 

Қамтылған мөлшерлемелер

1

 

Мөлшерлемелер бойынша бос орындар

 

*(мектеп)

Мектептер бойынша бос орындар

 

*(мектеп)

Педагог-психологтің жеке кабинеті

1

 

Кіріктірілген кабинет

 

 

Маман емес

 

*(мектеп)

 

Бағыттар бойынша педагог-психолог қызметінің нәтижесі:

Диагностикалық бағыт (талдаумен барлық диагностикалық жұмысты көрсетіңіз)

17.10. 2024 жылы 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделу кезіндегі алынған үш саулнама, «Маған мектепте не ұнайды?», «Бояулар» әдістемесінің, «Күн, Бұлт, Жаңбыр» әдістемесі 1 сыныптарда – 32 оқушы. Нақты сол күндері қатыспаған – 6 оқушы, ауырған себептермен.

«Маған мектепте не ұнайды?» деген сауалнамаға қортынды. Сауалнама жауаптары негізінде байқалғаны балалардың мектепке деген қызығышылығы барын, ол 1 «А» сыныбында , ал 1 «Ә» сыныбында қызығушылығы тұрақты емесі.

«Бояулар» әдістемесінің қортындысы. Жалпы екі сынып ішінде де балалар түстерді өз қалауы бойынша ойланып орындады, тек  1- оқушы 1 «А» сыныбында басында әпкесінен қайталап бастап, сосын өзі жалғастырды.

«Күн, бұлт, Жаңбыр» әдістемесінің нәтижесінде байқалды, сыныпта қатысқан оқушылардың нақты сол сәттегі сезімдері бойынша, түгелі сыныпта, үйде және достарымен де өздерін ыңғайлы сезінетіндерін көрсетті жауаптарымен.

Жалпы қортынды.

Өткізілген үш әдістемсінің нәтижелері бойынша, қатысқан оқушылар мектепке, сабаққа бейімделгені байқалады.Тек 1 «А» сыныбындағы  1 оқушыны мектеп дефектолығына бақылауға алуды ұсыну.

Ұсыныс. Сыныптағы қарым – қатынасты ныңайту үшін сыйластық тақырыбына ойын – жаттығуларды жиі өткізу

5 сыныптармен 2024 – 2025 о.ж. өткізген   бейімделу кезінде өткізген «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті», Айзенктің  «Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сауалнамасы  және Т. Зинкеевич – Евстигнеева, Т. Грабенко, Д. Фроловтың «Сезімдердің сиқырлы елі» әдістемелеріі бойынша анықтама.

 

Барлығы: 5сыныптарда  -  29 оқушы

Қатысқаны: сол күндері мектепте болған түгел оқушылар қатысты

Өткізілген мерзімі:  қыркүйек, қазан айлары - 30.09.2024ж.,10.10.2024ж., 22.10.2024ж.

Сауалнаманың мақсаты:  балалардың ортаңғы буынға көшуіне байланысты кездесетін мазасыздықтың, психоэмоционалдық және  психологиялық күйін анықтау

Қортынды:   өткізілген үш сауалнаманың қортындылары бойынша  мазасыздық, аландаушылық ортаңғы деңгейден жоғары оқушылармен жартылай құрылған сұхбат өткізе отыра кеңес берілді. Оның нәтижелері бойынша байқалғаны,  5 сыныптарда бейімделу кезеңінде жоғары деңгейдегі мазасыздық 1 оқушыда байқалды (З.Інжу), оның ішіндегі 3 оқушыда 2 саты бойынша ортаңғы деңгейдегі мазасыздық көрінді, оларды жеке кеңес беру жұмыстарына алып, негізгі ойларын анықтау. Негізгі назар аудару керек осы 1 оқушыға, ол оқушыға жеке жоспар құрып анасынан жоспармен таныстырып қосымша рұқсат алу парағына қол қойғызып, жұмысты ұйымдастыру.

 

Ұсыныс

  • Аталған оқушыларды жартылай құрылған сұқбатқа шақыру
  • 5 «А» сынып оқушысымен  жеке жоспармен жұмыс істеу
  •  Пән мұғалімдеріне ерекше назар аудару, қолдау көрсете отыра өзін бағалауда үлес қосу
  • Сынып жетекшілеріне сыныппен сенімділікті арттыруға байланысты жаттығуларды «5 минуттықта», сынып сағаттарына кіргізіп өткізу

 

10 «А»  сыныппен өткізген   2024 – 2025 о.ж. «Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сауалнамасы  бойынша анықтама.

Сыныпта барлығы: 15 оқушы,  қатысқаны: 15 оқушы , қатыспағаны: оқушы жоқ

Өткізілген күні:  30.09.2024ж

Сауалнаманың мақсаты: Тұлғаның психологиялық күйін анықтау

Нұсқау: Егер сөйлемдер сізге жақын болса - 2 санын, егер онша жақын болмаса – 1 санын, егер мүлде олай болмаса – санын қоясыздар.

Деңгейді бағалау, 0-10 – қалыпты, 11-15 ортаңғы, 16-20 жоғары

Қортынды: сыныпта барлығы 15 оқушы. Қатысты түгел оқушы.  Қатысқан оқушылардың нәтижесі бойынша байқалғаны, екі оқушыда үрейі  және 1 оқушыда фрустрация мен икемсіздік жоғары деңгейдегі көрсеткішті көрсетті. Қалған оқушыларда психологиялық күйі қалыпты және ортаңғы деңгейде.

 

Ұсыныс

  • Екі оқушыны жартылай құрылған сұқбатқа шақыру
  • Пән мұғалімдеріне ерекше назар аудару
  • Сынып жетекшісіне сыныппен айналасына икемделуге байланысты жаттығуларды «5 минуттықта», сынып сағаттарына кіргізу

 

Бастауыш сынып оқушыларымен, 2-3 сыныптармен үш сауалнамадан тұратын диагностика жүргізілді, олар Күн, бұлт, бұлт» әдістемесіне, С.Г. Якобсон, В.Г. Шур «Баспалдақ», «Бояулар»  сауалнамасы.

14 қазан 2024 жылы 2 «А» сыныпта сауалнама жүргізілді, ондағы жалпы қортынды бойынша, жалпы сыныпта 15 оқушы, қатысты түгелі. Алынған сыныптағы үш сауалнаманың нәтижесінде байқалғаны, балалар сескенбей, қорықпай өз ойларын ашық ортаға  салып отырды, өз өздерін бағалау деңгейінде де, ортада сезіну деңгейінде де ойларын дәлелмен айтып отырды.

Ұсыныс. Сынып жетекшісіне сыныпты осындай жағымды ахуалда ұстауды жалғастыру

11 қараша 2024 жылы 2 «Ә» сыныпта сауалнама жүргізілді, ондағы жалпы қортынды бойынша, жалпы сыныпта 12 оқушы, қатысты -10, ауырған себеппен 2- оқушы болмады.Алынған сыныптағы үш сауалнаманың нәтижесінде байқалғаны, балалар сескенбей, қорықпай өз ойларын ашық ортаға  салып отырды, өз өздерін бағалау деңгейінде де, ортада сезіну деңгейінде де ойларын дәлелмен айтып отырды. Сынып ішінен жеке кездесуге толық анықтау үшін осы 2 оқушыны кездесуге шақыру

Ұсыныс. Сынып жетекшісіне бірлікке байланысты жаттығуларды кірістіріп өткізу

14 қазан 2024 жылы 3 «А» сыныпта сауалнама жүргізілді, ондағы жалпы қортынды бойынша,  жалпы сыныпта 14 оқушы, қатысты -12, ауырған себеппен 2- оқушы болмады. Алынған сыныптағы үш сауалнаманың нәтижесінде байқалғаны, балалар сескенбей, қорықпай өз ойларын ашық ортаға  салып отырды, өз өздерін бағалау деңгейінде де, ортада сезіну деңгейінде де ойларын дәлелмен айтып отырды

Ұсыныс. Пән мұғаліміне үйге беретін үй тапсырмасының көлемін мүмкіндігінше қарастыру

11 қараша 2024 жылы 3 «Ә» сыныпта сауалнама жүргізілді, ондағы жалпы қортынды бойынша, жалпы сыныпта 14 оқушы, қатысты -13, ауырған себеппен 1- оқушы болмады. Алынған сыныптағы үш сауалнаманың нәтижесінде байқалғаны, балалар сескенбей, қорықпай өз ойларын ашық ортаға  салып отырды, өз өздерін бағалау деңгейінде де, ортада сезіну деңгейінде де ойларын дәлелмен айтып отырды. Сынып ішінен 1 оқушыны жеке кездесуге шақыру. Сыныпта көшбасшылыққа таласым бары байқалады.

Ұсыныс. Сынып жетекшісіне бірлікке байланысты жаттығуларды кірістіріп өткізу

21 қазан 2024 жылы 4 «А» сыныппен «мектеп мотивациясы сауалнамасы» әдістемесі өткізілді, келесі мақсатта: балалардың мектепке деген мотивациялық деңгейін анықтау, сыныпта 20 оқушы, қатысты -19, ауырған себеппен – 1 оқушы қатыспады. Қортынды. Сыныпта қатысқан оқушылардың нақты сол сәттегі көрсеткіштері бойынша, мектеп мотивациясы жоғары деңгейде – 5 оқушыда, олардын танымдық мотивтері артықшылығымен, қойылған мектептегі талаптарды жетістікпен орындауға тырысады. Мотивациясы жақсы деңгейде – 5 оқушыда, олар оқу іс – әрекетін  жетістікпен орындауға тырысады.Мотивациясы жағымды қатынастағы көрсеткіште – 7 оқушыда  бұл балаларды сабақтан тыс жақтарымен қызықтырады

Мотивациясы төменгі деңгейдегі көрсеткіште – 2 оқушыда көрсетіп өтті. Жалпы сыныптағы оқушыларда мектепке деген қызығушылықтары бары байқалады.

Ұсыныс. Екі оқушыны қосымша кездесуге шақыру

 

5- 11  сыныппен өткізген   2024 – 2025 о.ж. «Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» сауалнамасы  бойынша анықтама.

Барлығы: 5-11 сыныптар аралығында 192 - оқушы

Қатысқаны: 175 оқушы

Қатыспағаны:  17 оқушы ауырған себеппен қатыса алмады

Өткізілген мерзімі:  қыркүйек айы

Сауалнаманың мақсаты: Тұлғаның психологиялық күйін анықтау

Нұсқау: Егер сөйлемдер сізге жақын болса - 2 санын, егер онша жақын болмаса – 1 санын, егер мүлде олай болмаса – санын қоясыздар.

Деңгейді бағалау, 0-10 – қалыпты, 11-15 ортаңғы, 16-20 жоғары

Қортынды:  барлығы 15 оқушы. Қатысты 175 оқушы.  Қатысқан оқушылардың нәтижесі бойынша байқалғаны,  16 оқушыны жартылай құрылған сұқбатқа шақыру. 16 оқушының ішінде үрейі   жоғары – 8, 4 - оқушыда фрустрация, икемсіздік – 7 оқушыда, агрессия – 3 оқушыда жоғары деңгейдегі көрсеткішті көрсетті. Қалған оқушыларда психологиялық күйі қалыпты және ортаңғы деңгейде.

 

Ұсыныс

  • Аталған оқушыларды жартылай құрылған сұқбатқа шақыру
  • Пән мұғалімдеріне үрей жоғары деңгейдегі оқушыларға ерекше назар аударып отыру, келесі сыныптарға: 5Ә, 5А, 6Ә, 8А, 8Ә, 9А, 9Ә, 10 А, 11 А
  • 6 «Ә», 9 «А», 9 «Ә», 10 «А» сынып жетекшілеріне сыныппен айналасына икемделуге байланысты жаттығуларды «5 минуттықта», сынып сағаттарына кіргізу

 

Түзету-дамыту қызметі

Түзету-дамыту қызметі бағыты бойынша жоспар аясында мұғалімдермен және оқушылармен тренинг – сабақтар, дөңгелек үстелдер өткізілді.

28.08.2024 жылы КДМ. педагогикалық кеңесте «Мұғалімдердің эмоционалды күйзелісі» тақырыбында коучинг өткізілді.

25.09.2024 жылы «Жалын» атты психологиялық клуб мүшелерімен «Мен қарым-қатынаста» атты тренинг өткізілді

11.10.2024 жылы «Жалын» атты психологиялық клуб мүшелерімен «БІЗ –ол көп  МЕН » атты тренинг өткізілді

31.10.2024 жылы «Оқушылардың мінезін қабылдай білейік» дөңгелек үстел жас мұғалімдер және ортаңғы буының сынып жетекшілермен отырыс

01.11.2024жылы физика – математикалық цикл мұғалімдерімен «Білім беру ұйымдарының мамандары үшін эмоционалды күйзелудің алдын алу бойынша тренинг», ондағы мақсатым: физика – математикалық цикл мұғалімдерді эмоционалды күйіп қалу түсінігін естеріне түсіру және эмоционалдық күйзелістің алдын алу жолдарымен таныстыру.

04.11.2024 жылы 8 «Ә» сынып оқушыларымен «Зорлық-зомбылықты болдырмау   және өзіңізді қалай қорғауға болады» сабақ

14.11.2024 жылы 1 сынып оқушыларымен «Мен оқушымын» тренинг – сабақ

18.11.2024 жылы 8 «Ә» сынып оқушыларымен «Зорлық-зомбылықты болдырмау   және өзіңізді қалай қорғауға болады» сабақ

28.11.2024 жылы «Жалын» атты психологиялық клуб мүшелерімен «Достық – қарым – қатынаста болады» атты тренинг өткізілді

02.12. 2024 жылы 2 «А», 3 «Ә» сыныптарында «Мектепке қызығушылығын дамыту»  сабағы

09.12. 2024 жылы 2 «Ә», 3 «А» сыныптарында «Мектепке қызығушылығын дамыту»  сабағы

23.12. 2024 жылы 10 «А» сыныбында КДМ. «Сіздің көңіл-күйіңіздің бейнесі» жаттығуы (4 тренинг)

 

Кеңес беру бағыты

(санаттар бойынша жүргізілген барлық кеңес беру жұмыстарын көрсетіңіз)

     Бірінші жарты жылдықта – 85 кеңес беру жұмысы жүргізілді, оның ішінде сұраныс болды: білім саласына қатысушылардың өз қалауларымен, мектеп басшыларынан, сынып жетекшілерінен, сынып оқушыларынан және ата – аналардан.

Кеңес жүргізілді:

8 кеңес -  ата – аналармен

4 кеңес - мұғалімдермен

73 кеңес - оқушылармен 

Алдын алу қызметі.

Макинск қаласының мектеп – лицейіне 2024-2025 оқу жылының басында мектепке жаңа келген оқушылармен алдың алу мақсатында таныстырма жұмысы жүргізілді. Әр келген оқушымен жеке кездесіп сұқбат жүргізіліп анықтама жазылып, педагогикалық кеңесте таныстырылды

 

Жаңа келген оқушылардың барлығы – 25 оқушы

Қатысқан – 24 оқушы, 1 ауырған себеппен болмады.

Сыныптар –  2-11 сынып аралығы

Өткізілу уақыты – 23 -27 қыркүйек

Мақсаты: оқушылардың мектепке, сыныпқа, мұғалімдерге бейімделуін анғару, туындаған мәселе болған жағдайда жүгінуге мүмкіндік жолдарымен таныстыру

 

Қортынды: оқу жылынын басында 25 оқушы келді, 23 -27 қыркүйек аралығында бір оқушы ауырады деген себеппен мектепте болмады, қалған барлығын жеке шақыра отыра кездесу өткізіп, сұқбат алынды. Нәтижесінде байқалғаны түгел қатысқан оқушылар сыныпқа, мұғалімдерге тез үйренгендерін және ешкім ренжітпейтіні туралы айтып өтті. 8 сыныпқа келген 1 оқушы, қалайтын сыныптасымен араласа алмай жүргеніне ренжулі. Келген оқушылар түгелі толық отбастынан, бірнеше оқушы көп балалы отбастарынан және әр оқушыда қызығушылығы барын айтты. Өкінішке орай кей оқушылар қалады тұрмағандықтан үйірмелерге қатыса алмайтынын атап өтті.

Ұсыныс тілдік пән мұғалімдеріне, кей ақпараттарды қазақ тілінде түсіндіріп өткенін

 

Ағартушылық жұмыс.

Жалпы мектептік жиналысы «мектептік ата - аналарға жиналыста психолог бағыттарымен таныстыру ақпарат беру және ақпараттандыру парақшаларына қолдарын қою.

16.10.2024жылы 5 сыныптың бейімделуі бойынша дөңгелек үстел «Бейімделу бойынша» мәліметпен таныстыру

18.10.2024 жылы «Буллинг және Кибербуллинг» Психолог сағаты

22.10.2024 жылы 6 «А» сыныппен «Буллинг деген не?»  ағарту  сабағы

29.10.2024ж мұғалімдермен дөңгелек үстел «Балаларға қатысты зорлық –зомбылық фактілеріне жедел ден қою алгоритымымен» таныстыру

04.11.2024 жылы 5 «Ә» сыныппен «Буллинг деген не?»  ағарту  сабағы

05.11.2024 жылы  7 «А» сыныппен «Сезім және эмоцияларды басқару дағдылары» психолог сағаты

11.11.2024 жылы 5 «А» сыныппен «Буллинг деген не?»  ағарту  сабағы

12.11.2024 жылы 7 «Ә» сыныппен «Сезім және эмоцияларды басқару дағдылары» психолог сағаты

05.12.2024жылы «Ғажайып алаңы» ойыны бағыты психология саласында білімдерін кеңейту, сынып жетекшілермен.

05.12.2024жылы Мектептік зорлық – зомбылықтың алдын алудағы педагогтардың ролі, бағыты мектептік зорлық – зомбылықтың алдын алудағы  пән мұғалімдерімен

09.12.2024 жылы 6 «Ә» сыныппен «Буллинг деген не?»  ағарту  сабағы

 

Қорытынды:

Жалпы жоспар аясындағы және қосымша сұраныс бойынша  іс – шаралар іске асырылды. Қойылған мақсатым, мектеп оқушыларының психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету бойынша және міндеттеріме байланысты  іс – шаралар сол бағытта жоспарланып өткізілді.

Жоспар бойнша  психологиялық клубта тағы бір тренинг – сабақ өткізу осы тоқсан аяғына дейін.

 

Қиындық туындайды кеңес беру бағытындағы жүмыс кезінде оқушыларды сабақ үсінен алу.

 

Жылдар

 

«Үздікпсихолог» байқауы

«Үздік психолог кабинеті» байқауы

Жарияланымдар

Баяндамалар (аудан, облыс,

республика)

Авторлық жобалар

Байқау, конференция, вебинар мен семинарларға қатысу

Ескертпе

 

ТАӘ

ТАӘ

ТАӘ

ТАӘ

ТАӘ

ТАӘ

ТАӘ

2022-2023

 

 

Ханаева Л.К.

Баспаның атау: Ш. Уалиханов атындағы

Мақаланың атауы: Психологический аспект выражении эмоции в цветовых обозначениях

Номері , беті, мерзімі: 748 бет, 8 желтоқсан 2023ж

 

Ханаева Л.К.

Аудандық психологтар тырысында тәжірібемен бөлісу «Оқушылармен ғылыми жұмыс түрлерін жазу»

 

«Өмірлік дағдыларды қалыптастыру арқылы білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық әл – ауқатын сақтау және нығайту» Ақмола обылысының педагог – психологтардың практикалық  конференциясы. Атбасар, 2023

 

2023-2024

 

 

Ханаева Л.К.

Баспаның атау:«Ел үміті қоры» корпоративтік қоры

Мақаланың атауы: Кіші жасөспірімддердің виртуалды қарым – қатынасқа мұқтаждығы

Номері , беті, мерзімі:165 бет, 15-16 маусым 2023ж

Ханаева Л.К.

Аудандық психологтар отырысында

тәжірибемен бөлісу «Қарым – қатынасты нығайту жолдары»

 

 

«Білім беру процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылының тиімді тәсілдері (жаңа формат)»

Степногорск қаласындағы облыстық семинар

 

 

2024-2025

(1 жартыжылдық)

 

 

 

Тақырыбы: «ЭНХ таныстыру, жылдық жоспарға нақты диагностикаларды кіргізу»

 

 

«Білім беру психологиялық өзгерістер фокусында: педагог – психологтың жұмысында қолданылатын ғылыми көзқарастар мен тиімді әдіс - тәсілдер» форум

 

Жаңартылған күні: 13.01.2025 18:09
Құрылған күні: 13.01.2025 18:09

Текст