Бекітемін:
“Ақмола облысы білім басқармасының
Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі
Макинск қаласының мектеп-лицейі” КММ
директоры __________Н.Серік
«____» ___________2025ж
Макинск қаласының мектеп-лицейі” КММ
педагог - психологтың 2025-2026 оқу
жылы бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балдалардың психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Психологтарға көмекке уақтылы жүгінуді қалыптастыру (ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер).
- Мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға психологиялық көмек көрсету арқылы педагогикалық мәдениетті арттыру;
- Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалды күйіп қалуының" алдын алу.
- Білім алушыға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жеке және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне жәрдемдесу, ол бастауыш білім беру деңгейінде – әрбір білім алушыны оқу іс-әрекетіне бейімдеу, әлеуметтендіру және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, негізгі орта білім беру деңгейінде өзін-өзі тану және өзін-өзі анықтау міндеттерін шешуде қолдау көрсету, жалпы орта білім беру деңгейінде дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағыттау.
- Психодиагностикалық, кеңес жүргізу, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар бойынша жұмыс ұйымдастыру;
- Оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу.
|
Р/с№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауаптылар |
Орындалуы туралы белгі |
|
|
«Баламмен бірге қол ұстаса» Ұсыныс беру |
Мектеп өміріне бейімдеу кеңес жүргізу |
1 сынып ата - аналарына |
Қыркүйектің 1-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Адамдары бар ағаш" проективті әдістемесі
|
Девиантты мінез-құлық диагностикалау әдістемесі
|
2-4 сыныптар |
Қыркүйектің 3-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Д. Олвеустің "Буллинг" сауалнамасы
|
Девиантты мінез-құлық диагностикалау әдістемесі
|
5-11 сыныптар |
Қыркүйектің 3-4-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог, әлеуметтік педагог |
Белгі анықтамада |
|
|
Өркен» әзірлеген зорлық-зомбылықты анықтау бойынша экспресс- сауалнама."Адамдары бар ағаш" проективті әдістемесі
|
Девиантты мінез-құлық диагностикалау әдістемесі
|
1-11 сыныптар |
Қазанның 3-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау әдістемесі
|
Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау
|
10-11 сыныптар |
Қазанның 3-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
КДМ. «БІЗ БІРГЕМІЗ» тренингі
|
Эмоционалды қарым-қатынасты жақсарту |
4 «А» сынып ата-аналар мен балалары |
Қазанның 4-ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
Тереңдетілген саулнамалар |
Өткізілген диагностика нәтижесі бойынша |
1-11 сынып оқушылары |
Оқу жылы ішінде |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
КДМ. «Білім беру ұйымдарының мамандары үшін эмоционалды күйзелудің алдын алу бойынша» Тренинг |
Эмоционалды күйзелісті түзете - дамыту |
Ортаңғы және жоғарғы сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен |
Қазанның 5- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. «Біз біргеміз» тренингі» тренинг - сабақ |
Тұлғааралық қатынастарды түзете - дамыту |
5 «А» сынып оқушылары |
Қарашаның 1- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. «Қоршаған дүние қандай әдемі» тренинг
|
Тұлғааралық қатынастар түзете - дамыту |
7 «А», «Ә» сынып оқушылары |
Қарашаның 2- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
Сауалнама«Маған мектепте не ұнайды?», «Бояулар», «Күн, бұлт, жаңбыр» |
Бейімделу деңгейін анықтау диагностикасы
|
1 сынып оқушылары
|
Қарашаның 2-ші аптасы
|
Анықтам
|
Психолог
|
Белгі анықтамада |
|
|
Мазасыздықтың экспресс-әдістемесі (Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған модификациясы) |
Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау
|
5 «А» сынып оқушылары |
Қарашаның 3-ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Дөңгелек үстел «Бейімделу бойынша» мәлімет |
Психологиялық ағарту бағытында диагностика нәтижелерімен таныстыру |
5 сынып мұғалімдер |
Қарашаның 4-ші аптасы |
Хаттама |
Психолог, ДОІЖО |
Белгі хаттаманың үзідісінде |
|
|
ПСИХОЛОГ АПТАЛЫҒЫ |
Психологиялық ағарту бағытында ақпараттандыру, алдын алу |
Білім беру мүшелерімен |
Желтоқсанның 1-ші аптасы |
Жеке жоспар |
Психолог |
Инстаграм парақшасында |
|
|
КДМ. «Сіздің көңіл-күйіңіздің бейнесі» жаттығуы (4 тренинг) |
Эмоционалды дұрыс қабылдауды түзете - дамыту |
10 сынып оқушылар
|
Желтоқсанның 1- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. «Отбасы мен үшін» тренинг - сабақ |
Түсінушілік қарым – қатынасын дамыту тренинг сабағы |
10 сынып ата - аналары |
Желтоқсанның 4- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
«ДосболLIKE»: бағдарламасы «Білім беру ұйымдарында эмоционалды ахуалдың қолайлық деңгейін анықтау (педагогтар ұжымымен) |
Эмоционалды ахуалдың диагностикасы |
Педагоги |
Қаңтардың 1- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
КДМ. Эмоционалды күйзелудің алдын алу бойынша мұғалімдерге арналған тренинг
|
Эмоционалды күйзелісті түзет- дамыту |
Бастауыш сынып мұғалімдермен |
Қаңтардың 1- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. ««Қарым-қатынасқа үйрену» жасөспірімдерге арналған тренинг сабағы
|
Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы
|
8 «А»,«Ә» сынып оқушылары |
Қаңтардың 3- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ «Кірпіні қалай айналдыруға болады?» тақырыбы бойынша тренинг |
Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы
|
9 «А» сынып оқушылары |
Қаңтардың 4- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
Мазасыздықтың экспресс-әдістемесі(Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған модификациясы) |
Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау
|
6 «А», «Ә» сынып оқушылары |
Ақпанның 1,2- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
«Кәсіби таңдау» Холланд.«Мамандық таңдау» матрицасы Г.В.Резапкина диагностика |
Кәсіп алды даярлық бойынша диагностикасы |
9 сынып оқушылары
|
Ақпанның 1-2-ші аптасы |
Анықтама
|
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Өмірге төзімділік тесті (Д. Леонтьевтің бейімдеуіндегі С. Мадди тесті) |
Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау
|
7- 11 сынып оқушылары |
Ақпанның 3,4- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
«Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина)
|
Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау
|
5-9 сынып оқушылары |
Наурыздың 1,2- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
Ә.С. «Қорқынышты еңсеру» ата-аналарға арналған практикалық сабақ |
психологиялық ағартушылық |
6 сынып ата – аналармен |
Наурыздың 3- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
Ә.С. Тренингтік сабақ: қиындық және жеке тұлғаның ресурстық компоненті |
Дағдарыстық жағдайларды жеңуге ақпараттандыру |
7-8 сынып ата – аналармен
|
Наурыздың 3- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. «Ата-аналар академиясы», «Махаббатпен тәрбиелеу» тренингі |
психологиялық ағартушылық |
9 сынып ата - аналарымен |
Наурыздың 3- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелістің алдын алуға арналған психологиялық ойындар
|
Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелісті түзете - дамыту |
Математикалық цикл, әдістемелік бірлестік отырысында мұғалімдермен
|
Наурыздың 4- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. Мұғалімдермен семинар «Эмоционалдық күйді өзін-өзі реттеу эмоционалды күйіп кетудің алдын алу ретінде»
|
Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелісті түзете - дамыту |
Жас мұғалімдермен |
Наурыздың 4- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
КДМ. «Сіздің көңіл-күйіңіздің бейнесі» жаттығуы |
Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы
|
11 «А» сынып оқушылары |
Сәуірдің 2- ші аптасы |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамада |
|
|
«Досбол LIKE»: білім беру ортасындағы буллингтің таралуы мен ерекшеліктері |
Буллингтің таралуын диагностикалау |
1-11 сынып оқушыла- ры
|
Мамырдың 2- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог, әлеуметтік педагог |
Белгі анықтамада |
|
|
«ДосболLIKE»: білім беру ұйымындағы эмоционалды атмосфераның әл-ауқат деңгейі |
Мектептегі эмоционалды атмосфераның диагностикалау |
4-11 сынып оқушыларының ата-аналары. |
Мамырдың 2- ші аптасы |
Аналитикалық анықтама |
Психолог |
Белгі анықтамада |
|
|
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЛУБ |
Қарым – қатынасты нығайту бағытында |
6-11 сынып |
Бір айда 1 кездесу |
Хаттама |
Психолог |
Белгі хаттамасында |
|
|
Сұраныс бойынша |
Кеңес жүргізу |
Жеке тұлғамен |
Оқу жылы ішінде |
Журналға толтыру |
Психолог |
Кеңес жүргізу журналына жазу |
|
|
Диагностика нәтижелері бойынша |
Жеке оқушылармен кеңес жүргізу |
Жеке оқушылары |
Диагностика өткізген сәттен |
Қажеттілік бойынша |
Психолог |
Кеңес жүргізу журналына жазу |
|
|
(Аутизм, ғаламтор тәуелділік, экстремизм, тероризм, кибербуллинг, қауіпсіздік сақтау) ақпарат сағаты |
Психологиялық ағарту бағытында денсаулықтарына зиян келтірмеу |
Білім үдерісінің қатысушылары |
Кіріс жоспаралары аясында |
Инстаграм |
Психолог |
Белгі инстаграм парақшасында
|
|
|
Өткізген әр іс – шараға хаттама, анықтама жазу, журналды толтыру |
Әдістемелік-ұйымдастыру бағытында талдау жұмыстары |
|
Өткізілген іс – шаралар аясында
|
Құжаттар папкасында |
Психолог |
Белгі құжаттар папкасында |
|
|
Жылдық жоспар құру, электронды, қағаз түрінде |
Әдістемелік-ұйымдастыру бағытында құжаттармен жұмыс |
|
Маусым айының 1-2 – ші аптасында |
Жұмыс атқару бойынша |
Психолог |
Бекітілген жоспар |
Педагог – психолог Ханаева Л.К.