«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-лицей города Макинск отдела образования по Буландынскому району управление образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог - психологтың 2025-2026 оқу жылы бойынша жұмыс жоспары

 Бекітемін:

“Ақмола облысы білім басқармасының

Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі

Макинск қаласының мектеп-лицейі” КММ

директоры __________Н.Серік

«____» ___________2025ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Макинск қаласының мектеп-лицейі” КММ

педагог - психологтың 2025-2026 оқу

 жылы бойынша  жұмыс жоспары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты: мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балдалардың  психикалық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық орта құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

 

Міндеттері:

- Психологтарға көмекке уақтылы жүгінуді қалыптастыру (ата-аналар, оқушылар, мұғалімдер).

- Мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға психологиялық көмек көрсету арқылы педагогикалық мәдениетті арттыру;

- Мектептегі қызметкерлердің "эмоционалды күйіп қалуының" алдын алу.

- Білім алушыға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жеке және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне жәрдемдесу, ол бастауыш білім беру деңгейінде – әрбір білім алушыны оқу іс-әрекетіне бейімдеу, әлеуметтендіру және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру, негізгі орта білім беру деңгейінде өзін-өзі тану және өзін-өзі анықтау міндеттерін шешуде қолдау көрсету, жалпы орта білім беру деңгейінде дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағыттау.

- Психодиагностикалық, кеңес жүргізу, түзету-дамытушылық және әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар бойынша  жұмыс ұйымдастыру;

- Оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың қорқытудың, кибербуллингтің алдын алу.

 

Р/с№

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу

нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

 

 «Баламмен бірге қол ұстаса» Ұсыныс беру

Мектеп өміріне бейімдеу кеңес жүргізу

1 сынып ата - аналарына

Қыркүйектің 1-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

Адамдары бар ағаш" проективті әдістемесі

 

Девиантты мінез-құлық

диагностикалау әдістемесі

 

2-4 сыныптар

 Қыркүйектің 3-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

Д. Олвеустің "Буллинг" сауалнамасы

 

Девиантты мінез-құлық

диагностикалау әдістемесі

 

5-11 сыныптар

Қыркүйектің 3-4-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог, әлеуметтік педагог

Белгі анықтамада

 

Өркен» әзірлеген зорлық-зомбылықты анықтау бойынша экспресс- сауалнама."Адамдары бар ағаш" проективті әдістемесі

 

Девиантты мінез-құлық

диагностикалау әдістемесі

 

1-11 сыныптар

Қазанның 3-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау әдістемесі

 

Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау

 

10-11 сыныптар

Қазанның 3-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

КДМ. «БІЗ БІРГЕМІЗ» тренингі

 

Эмоционалды қарым-қатынасты жақсарту

4 «А» сынып ата-аналар мен балалары

Қазанның 4-ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

Тереңдетілген саулнамалар

Өткізілген диагностика нәтижесі бойынша

1-11 сынып оқушылары

Оқу жылы ішінде

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

КДМ. «Білім беру ұйымдарының мамандары үшін эмоционалды күйзелудің алдын алу бойынша» Тренинг

Эмоционалды күйзелісті түзете - дамыту

Ортаңғы және жоғарғы сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен

Қазанның 5- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. «Біз біргеміз» тренингі» тренинг - сабақ

Тұлғааралық қатынастарды түзете - дамыту

5 «А» сынып оқушылары

Қарашаның 1- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. «Қоршаған дүние қандай әдемі» тренинг

 

Тұлғааралық қатынастар түзете - дамыту

7 «А», «Ә» сынып оқушылары

Қарашаның 2- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

Сауалнама«Маған мектепте не ұнайды?», «Бояулар», «Күн, бұлт, жаңбыр»

Бейімделу деңгейін анықтау диагностикасы

 

1 сынып  оқушылары

 

Қарашаның 2-ші аптасы

 

 

Анықтам

 

Психолог

 

 

Белгі анықтамада

 

Мазасыздықтың экспресс-әдістемесі (Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған 

модификациясы)

Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау

 

5 «А» сынып оқушылары

Қарашаның 3-ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

Дөңгелек үстел «Бейімделу бойынша» мәлімет

Психологиялық ағарту  бағытында

диагностика нәтижелерімен таныстыру

5 сынып мұғалімдер

Қарашаның 4-ші аптасы

Хаттама

Психолог, ДОІЖО

Белгі хаттаманың үзідісінде

 

ПСИХОЛОГ АПТАЛЫҒЫ

Психологиялық ағарту  бағытында

ақпараттандыру, алдын алу

Білім беру мүшелерімен

Желтоқсанның 1-ші аптасы

Жеке жоспар

Психолог

Инстаграм парақшасында

 

КДМ. «Сіздің көңіл-күйіңіздің бейнесі» жаттығуы (4 тренинг)

Эмоционалды дұрыс қабылдауды түзете - дамыту

10  сынып оқушылар

 

 

Желтоқсанның 1- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. «Отбасы мен үшін» тренинг - сабақ

Түсінушілік қарым – қатынасын дамыту тренинг сабағы

10 сынып ата - аналары

Желтоқсанның 4- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

 «ДосболLIKE»: бағдарламасы «Білім беру ұйымдарында эмоционалды ахуалдың қолайлық деңгейін анықтау (педагогтар ұжымымен)

Эмоционалды ахуалдың  диагностикасы

Педагоги

Қаңтардың 1- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

КДМ. Эмоционалды күйзелудің алдын алу бойынша мұғалімдерге арналған тренинг

 

Эмоционалды күйзелісті түзет- дамыту

Бастауыш сынып мұғалімдермен

Қаңтардың 1- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. ««Қарым-қатынасқа үйрену» жасөспірімдерге арналған тренинг сабағы

 

Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы

 

8 «А»,«Ә» сынып оқушылары

Қаңтардың 3- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ «Кірпіні қалай айналдыруға болады?» тақырыбы бойынша тренинг

Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы

 

9 «А» сынып оқушылары

Қаңтардың 4- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

Мазасыздықтың экспресс-әдістемесі(Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған 

модификациясы)

Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау

 

6 «А», «Ә» сынып оқушылары

Ақпанның 1,2- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

 «Кәсіби таңдау» Холланд.«Мамандық таңдау» матрицасы Г.В.Резапкина диагностика

Кәсіп алды даярлық бойынша диагностикасы

9 сынып оқушылары

 

Ақпанның 1-2-ші аптасы

Анықтама

 

Психолог

Белгі анықтамада

 

Өмірге төзімділік тесті (Д. Леонтьевтің бейімдеуіндегі С. Мадди тесті)

Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау

 

7- 11 сынып оқушылары

Ақпанның 3,4- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

«Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина)

 

Аутодеструктивті мінез-құлық диагностикалау

 

5-9 сынып оқушылары

Наурыздың 1,2- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

Ә.С. «Қорқынышты еңсеру» ата-аналарға арналған практикалық сабақ

психологиялық ағартушылық

6 сынып ата – аналармен

Наурыздың 3- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

Ә.С. Тренингтік сабақ: қиындық және жеке тұлғаның ресурстық компоненті

Дағдарыстық жағдайларды жеңуге ақпараттандыру

 7-8 сынып ата – аналармен

 

Наурыздың 3- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. «Ата-аналар академиясы»,

«Махаббатпен тәрбиелеу» тренингі

психологиялық ағартушылық

9 сынып ата - аналарымен

Наурыздың 3- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелістің  алдын алуға арналған психологиялық ойындар

 

Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелісті түзете -  дамыту

Математикалық цикл, әдістемелік бірлестік отырысында мұғалімдермен

 

Наурыздың 4- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. Мұғалімдермен семинар

«Эмоционалдық күйді өзін-өзі реттеу эмоционалды күйіп кетудің алдын алу ретінде»

 

Мұғалімдердің эмоционалдық күйзелісті түзете -  дамыту

Жас  мұғалімдермен

Наурыздың 4- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

КДМ. «Сіздің көңіл-күйіңіздің бейнесі» жаттығуы

Тұлғааралық қатынастар тренинг сабағы

 

11 «А» сынып оқушылары

Сәуірдің 2- ші аптасы

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамада

 

«Досбол LIKE»:

білім беру ортасындағы

буллингтің таралуы мен ерекшеліктері

Буллингтің таралуын диагностикалау

1-11 сынып оқушыла-

ры

 

 Мамырдың 2- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог, әлеуметтік педагог

Белгі анықтамада

 

«ДосболLIKE»:

білім беру ұйымындағы

эмоционалды атмосфераның

әл-ауқат деңгейі

Мектептегі эмоционалды атмосфераның

диагностикалау

4-11 сынып

оқушыларының ата-аналары.

Мамырдың 2- ші аптасы

Аналитикалық анықтама

Психолог

Белгі анықтамада

 

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЛУБ

Қарым – қатынасты нығайту бағытында

6-11 сынып

Бір айда 1 кездесу

Хаттама

Психолог

Белгі хаттамасында

 

Сұраныс бойынша 

Кеңес жүргізу

Жеке тұлғамен   

Оқу жылы ішінде

Журналға толтыру

Психолог

Кеңес жүргізу журналына жазу

 

Диагностика нәтижелері бойынша

Жеке оқушылармен кеңес жүргізу

Жеке оқушылары  

Диагностика өткізген сәттен

Қажеттілік бойынша 

Психолог

Кеңес жүргізу журналына жазу

 

 (Аутизм, ғаламтор тәуелділік, экстремизм, тероризм, кибербуллинг, қауіпсіздік сақтау) ақпарат сағаты

Психологиялық ағарту  бағытында

денсаулықтарына зиян келтірмеу

Білім үдерісінің қатысушылары

Кіріс жоспаралары аясында

 Инстаграм

 

Психолог

Белгі инстаграм парақшасында

 

 

Өткізген әр іс – шараға хаттама, анықтама жазу, журналды толтыру

 Әдістемелік-ұйымдастыру бағытында талдау жұмыстары

 

Өткізілген іс – шаралар аясында

 

Құжаттар папкасында

Психолог

Белгі құжаттар папкасында

 

Жылдық жоспар құру, электронды, қағаз түрінде

Әдістемелік-ұйымдастыру бағытында құжаттармен жұмыс

 

Маусым айының 1-2 – ші аптасында

Жұмыс атқару бойынша

Психолог

Бекітілген жоспар

 

Педагог – психолог   Ханаева Л.К.

 

Текст