Пәні : Информатика |
Сынып: 6 «А» сынып |
Күні 04.03.2020 |
Пән мұғалімі: Жалғас А.Б |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? |
|||||
Сабақ мақсаты: |
Scratch бағдарламасында ойынды әзірлеуде компоненттерді қолдана біледі. |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
|||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Scratch,сенсоры, звук, операторы, перо. |
|||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмысі стейді? |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Басы
5 минут
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу Кезекшіні анықтау. Оқушыларды түгендеп kundelik.kz толтыру. Бағалау парағын тарату. Миға шабуыл. Өткен тақырыптар бойынша сұрақ. Жағымды және жағымсыз кеіпкер дегеніміз не? Ойын сценарийі қалай құрылады? Ойын ортасында сұхпат қалай құрылады? |
kundelik.kz сайт |
||||
Ортасы 3 минут
3 минут
11 минут
10 минут
|
Scratch бағдарламалау тілі бойынша қысқаша мілімет Видео жазбаны көрсету. Презентация Сабақ тақырыбы мен мақсаты.
Тапсырма 1.B деңгейі. Жеке жұмыс. «лабиринт ойыны» Компьтерде практикалық жұмыс .
А деңгейінде тапсырам «танк ойыны»
Тапсырма 2. В деңгейі. Жұптық жұмыс «лабиринт ойыны» екі қолданушысымен.
|
Видео Scratch (Скретч) что это за программа и для чего она нужна
Презентация
Scratch 2 Бағдарламасы
Scratch 2 Бағдарламасы
Scratch 2 Бағдарламасы
|
||||
Соңы 5 минут
|
Қалыптастырушы бағалай тапырмалары Ойын құруда кейіпкерлерді қалай қостық? Блок қызметі? Сахнаны қалай өзгертеміз? |
|
||||
Кері байланыс 3 минут |
«Кері байланыс» Нені білдім? Не үйренгім келеді? Не түсініксіз болды? |
|
||||
Үй жұмысы |
Кейіпкерлер арасындағы диалог құру. |
|
||||