Пәні: Қазақстан тарихы |
Күні: 17.02.20.ж |
Сынып:8 А |
Мұғалім:Серік Н |
|||||||||||||||
Тақырыбы |
Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістер |
|||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
7.3.1.3 – Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихзи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихзи кезеңдермен салыстыру арқылы айта алады Көпшілігі: Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді кезеңдер арқылы анықтап көрсете алады Кейбірі: Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихзи кезеңдермен салыстыру арқылы бағалай алады |
|||||||||||||||||
Сабақтың нәтижесі:
|
Қазақ қоғамындағы өзгерістерді біледі ,айтады Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихзи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтайды Қазақтың дәстүрлі қоғамының өзгеріске ұшырауының жағымды, жағымсыз жақтарын бағалайды |
|||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну,қолдану,талдау,жианқтау ,бағалау |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Болыс, уезд, ауыл ақсақалы , ауыл старшинасы,ауылнай, кірме, отау,шаңырақ, |
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бірлікте, адамгершілік тұрғыда жұмыс жасауға бағыттай отырып ынтымақты ұжым құру. Қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауға үйрету шығармашылық қабілеттерін дамыту |
|||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Отарлау саясаты.1867-1868 жылғы реформа |
|||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Басталуы Кіріспе
|
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, көңіл күйлерін арқылы топ бөлу. 2.Топқа біріктіру: 1,2,3,4-топқа бөлінгеді 3.Үй тапсырмасы: Ақиқат, жалған (Сұрақ-жауап)
ҚБ: Мадақтау әдісі (Мұғалім)
1.Бейне баян Жаңа сабаққа көшу 1-Тапсырма: Мәтінмен жұмыс (танысады) «Борт журналы» әдісін тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретеді.
1-2топ: Қазақ ауылының әкімшілік басқарудағы өзгерістері 3-топ: Қазақ ауылы
ҚБ: Өз ара бағалау (оқушы-оқушыны)
|
Белсенді тақта
Оқулық
|
||||||||||||||||
Ортасы Негізгі бөлім
|
2- тапсырма: Топтық жұмыс . Жаңа сөздерге анықтама жазу Болыс, уезд, ауыл ақсақалы , ауыл старшинасы,ауылнай, кірме, отау,шаңырақ 1-2топ: Әкімшілік басқарушыларды сайлау жүйесі
2-топ: SWOT-талдау . Әкімшілік басқаруды бағалау
ҚБ: Өзара бағалау
3-тапсырма: Жеке жұмыс
3 жыл 20-30
ҚБ: Өзін өзі бағалау:
Кері байланыс: Болжау әдісі
Үйге тапсырма: Оқу, сұрақтарға жауап.124 бет
|
А4 қағаздар
А4 қағаздар
Беленді тақта
|
||||||||||||||||
4-топ: Жаңа сөздерге анықтама жазу
Болыс
Уезд
Ауыл ақсақалы
Ауыл старшинасы
Ауылнай, кірме
Отау
Шаңырақ
3-топ: Әкімшілік басқарушыларды сайлау жүйесі қалай іске асады
Ауыл старшыны (Ауылнай, ақсақал, ру басылары) |
|
Неше шаңырақ: |
Болыс |
|
Неше ауыл:
|
Уез |
|
Неше болыс:
|
4-топ. SWOT-талдау . Әкімшілік басқаруды бағалау
Күшті |
Әлсіз |
Қауіпті |
Мүмкіндік |