Тақырыптық оқу жоспары
Домбыра
Домбыра сабағы апталық жүктемесі екі сағаттан жылына 102 сағат беріледі
Оқушыларға жан жақты сапалы білім беру және деңгейі жоғары орындаушы дайындау үшін ұстаздар өз әдістемелерінің үлгісін үнемі жаңартып өзгертіп отырулары қажет. Сабақты оқушының жасына музыкалық қабілетіне ойлау, үйрену ерекшеліктеріне қарай ұйымдастырған жөн.
Домбыра үйірмесінің мақсаты:
Домбыра тарту шеберлігін дұрыс меңгеруге , оқушының өнерге деген ынта-ықыласын өсіріп, эстетикалық талғамын арттыруға,музыканы дұрыс тыңдап, тереңдей түсіне білуге тәрбиелеу болып табылады.
Аспапты ыңғайлы ұстап,дұрыс отырып үйрету
Шығарманы талдай білуге, жете түсінуге дағдыландыру.
Халық шығармаларына деген қызығушылықтарын арттыру.
Сахна мәдениетін үйрету.
Сабақтың міндеттері:
оқушының шығарманы есту, есте сақтау, ойнай білу қабілеті дамыту.
Дәстүрлі орындаушылық ерекшеліктерін мұқият үйрету.
Шәкірттің ой-өрісі мен қабілетіне қарай, өнерін жан-жақты талдап, тереңдете түсіндіру.
Күтілетін нәтиже:
Аспапты ыңғайлы ұстап,дұрыс отыра біледі
Шығарманы талдай біледі
Сахна мәдениетін сақтай біледі.
Үйренген шығармаларын тыңдаушыға жеткізе біледі.
оқушының шығарманы есту, есте сақтау, ойнай білу қабілеті дамиды.
Дәстүрлі орындаушылық шеберлігі артады
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
мерізімі |
өзгертулер |
1 |
Домбыра туралы түсінік. |
1 |
|
|
2-3 |
Музыкалық дыбыстар |
2 |
|
|
4-5 |
Музыкалық дыбыстардың жазылуы. Домбырадағы шартты белгілер |
2 |
|
|
6-7 |
Музыкалық дыбыстардың биіктігін таңбалау интервалдар |
2 |
|
|
8-9 |
Музыкалық дыбыстардың күйсандық тілдерінде орналасуы |
2 |
|
|
10-11 |
Музыкалық дыбыстардың домбыра пернелерінде орналасуы |
2 |
|
|
12-13 |
Домбыраның бұрауы ( құлақ күйі) |
2 |
|
|
14-15 |
Оқушыны домбыра тартуға дайындау |
2 |
|
|
16-17 |
Екі қолдың қойылымы |
2 |
|
|
18-19 |
Музыкалық сауаттылық такт, өлшем, акцент, метр, ырғақ |
2 |
|
|
20-21 |
Қағыстар |
2 |
|
|
22-25 |
Перне басып ойнау. Аппликатура |
4 |
|
|
26-27 |
Екпін динамикалық белгілер. Ноталық жазуды қысқарту белгілері |
2 |
|
|
28-29 |
Жеңіл жаттығулар орындау |
2 |
|
|
30-33 |
Тыныс белгілері. Паузалар |
4 |
|
|
34-35 |
Жаттығулар орындау |
2 |
|
|
36-37 |
Этюдтар орындау |
2 |
|
|
37-40 |
Альтерация белгіері. |
4 |
|
|
41-42 |
Қол жаттықтыру жаттығулары |
2 |
|
|
43-44 |
Дыбыс ұзақтығын ұзартатын қосымша белгілер |
2 |
|
|
45-46 |
Қол жаттықтыру жаттығулары |
2 |
|
|
47-50 |
Ансамбль, акколада |
4 |
|
|
51-54 |
Қол жаттықтыру жаттығулары |
4 |
|
|
55-57 |
Лига қойылған ноталарды домбырада ойнаудың негізгі әдістері |
3 |
|
|
58-60 |
Күй тартып үйрену |
3 |
|
|
61-66 |
Кеңес |
6 |
|
|
67-75 |
Жезкиік ( бірінші сынып музыка хрестоматиясынан ) |
9 |
|
|
76-83 |
Қоңыр |
8 |
|
|
84-87 |
Ән «Әгугай домбыра » |
4 |
|
|
88-91 |
Ән: «Туган жер» |
4 |
|
|
92-95 |
Ән: Қазақ осы |
4 |
|
|
96-97 |
Орындаушылық шеберлігін жетілдіру |
2 |
|
|
98-101 |
Топпен бірге тарту |
4 |
|
|
102 |
Қортынды сабақ |
1 |
|
|
Барлығы: 102 сағат |
|
|