Пәннің аты: математика |
Уақыты:18.10.16ж |
Мұғалім:Ахметжанова Қ.Қ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сандардың қосу кестесі.Есептер шығару. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты |
1.Сандардың қосу кестесін құрастырады. 2.бір таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу мен азайту туралы алған білімдерін еске түсіріп пысықтайды, тиянақтайды. Оқушылардың есеп шығаруға деген ынтасы, қызығушылықтары артады.
Түрі:аралас сабақ Әдісі:сұрақ-жауап, көрнекілік, есептерді шығару | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Психологиялық ахуал |
Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Ой арманын кешеміз, Ақылды боп өсеміз. Есепке тұнған әлемнің Жұмбақ сырын шешеміз – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
1. «Ыстық орындық» стратегиясы бойынша сандардың құрамын қайталау. |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. Бағалау парақшаларына өз ұпайларын қойып отырады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану |
2. «Жонглер» ойыны. Сандар жазылған кеспе қағаздар мен ламинатты тақта беріледі, төрттік құрастыру. 3. Кестемен жұмыс
|
1.Жеке жұмыс (жұпта тексеру) Бағалау парақшаларына ұпайларын қояды. 2.Топпен жұмыс
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Интерактивті тақтадан қарап би қимылдарын орындайды. |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
4. Кітаппен және дәптермен жұмыс. Есепті шығар: №3 5. №4 43-бетте 6. Шығармашылық тапсырма 1-топ Самат,Марат,Қанатты әртүрлі ретпен қалай орналастыруға болады? а) Самат, Марат, Қанат. ә)Самат,Қанат,Марат. б)Марат,Самат,Қанат. в) Марат,Қанат, Самат. г)Қанат,Самат,Марат. ғ)Қанат,Марат,Самат.) 2-топ Мына 3 тағамды әртүрлі ретпен дастарханға қалай орналастыруға болады? 3-топ Мына фигураларды әртүрлі ретпен қалай орналастыруға болады? |
Топпен жұмыс.әр топтан бір оқушы шығып , тақтаға орындайды. Топпен жұмыс
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
№5 43бет №6 Сиқырлы шаршы
|
Күнделіктеріне жазып алады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын толтыру |
Бағалау парақшасын толтырады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |