Пән: География. Сынып: 7. Күні: 28.01.2017. Бекітемін: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Оңтүстік Американың табиғат зоналары. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты:
|
Оңтүстік Американың табиғат зоналарын, ондағы өсетін өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін білу,жаңа атаусөздердің мәнін ұғыну. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі:
|
Оқушылар Оңтүстік Американың табиғат зоналарын, ондағы өсетін өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін біліп,жаңа атаусөздердің мәнін ұғынып, мазмұнын аша алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар: |
Оқыту – бұл ерікті, дербес, күш салуды қажет ететін үдеріс. Бұл – ынтаны, шыдамдылық пен мұқияттылықты талап ететін өзіндік серпіні болуы мүмкін ескі, баяу, бірізді үдеріс.” | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
мұғалім немен айналысады. |
oқушылар немен айналысады
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Сабақты ұйымдасты-ру кезеңі, топқа бөлу: оқушыларды түгелдеп,сер-гіту сәтін өткіземін.
2.Жаңа сабақты алдын-ала үйден оқып келу тапсыр-ылған:
Жаңа сабақты бекіту: |
1.Сергіту сәтін орындайды. 2 мин. Мақсатым: оқушыларды сергіте отырып, назарларын шоғырландыру. «Жер қозғалды» деп аталатын бұл ойынның ережесі: оқушылар ортада дөңгелек болып тұрады. Мен жүргізуші болып тұрамын. Жер қозғалды дегенде оқушылар ортада соқтығысып, айналып жүреді. Мен үй тұрғызамыз дегенде 4 оқушы үйдің шатырын құрып, сол шатырдың ішіне 1 оқушы тұра қалады. Мен тұрғындар үй алмасады дегенде шатырда тұрған оқушылар үйлерімен алмасады.Осылай 3 үй тұрғынымен 3 топқа бөлінеді. Сабаққа көңілді, жағымды әсермен кіріседі.
Ø Айтсаң - ұмытып қаламын, Көрсетсең - есте сақтаймын Өзіме істетсең – түсінемін. (шығыс даналығы). 2. Үйден оқып келгендерін тапсырма орындау арқылы ортаға салады. 1-тапсырма. 1-2 минут үй жұмысын қайталайды. 3-топ кезекпен ұяшық таңдап сұрақтарға жауап береді. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпай.
2-тапсырма. Оңтүстік Америкада табиғат зоналарында өмір сүретін өсімдіктер мен жануарлардың суреттері беріледі 3 топ кезек-кезек тауып топтарына ұпай әкеледі.
4. Бөтелке ағашы. 5. Пума. 6. Құс базары.
7. Амазонка орманы. 8. Сейба ағашы. 9.Анхель сарқырамасы.1054 м.
3-тапсырма. Оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін, және бағалау мақсатында бұл тапсырма жеке орындаттырылады. Сөзжұмбақ “Америка”
Сұрақтары:
4-тапсырма. Оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін, және бағалау мақсатында бұл тапсырма да жеке орындаттырылады. Адасқан обьектілерді тауып, орындарына қою керек: 1.Анхель а. Өзен 2.Титикака ә.Сарқырама 3.Аконкагуа б.Көл 4.Отты жер в.Шың 5.Анд г.Арал 6.Амазонка ғ.Тау 7.Атакама д.Шөл 1-ә, 2-б, 3-в, 4-г, 5-ғ, 6-а, 7-д. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дереккөздер және жабдықтар: Интерактивті тақта, стикер, ғаламтор, оқулық, слайдтар, карта,кесте. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі оқу: |
Тақырыпты мазмұндап келу.Тақырып соңындағы сұрақтарға жауапты дәптерге жазып келу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бағалау:
|
Оқушыларды бағалау 3-4 тапсырмалардың дұрыс орындалуы бойынша жүргізіледі. 3-4 тапсырмаларда 14 сұрақ берілген: 14-2 қате =5 14-3-4 қате =4, 14-5-6 қате =3. “Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс”. Екі жұлдыз,бір тілек; Кері байланыс. Оқушылардың сабақтан алған әсері. |