5 А -сынып. Қазақстан тарихынан әңгімелер
Күні: 360.01.17.ж
Сабақтың тақырыбы: . Сәулет ескерткіштері және матиралдық мәдинет
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жалпы сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру.
Дамытушылық: Қазақстандағы сәулет өнері туындыларынан нақты мысалдар келтіре отырып оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: орта ғасырлардағы сәулет өнерінің туындыларын қазіргі замандағы архитектураның озық үлгілерімен
салыстыра отырып, оқушылардьщ сәулет өнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Әдісі: интерактивті, уақыт машинасы,кесте, өз ара бағалау
Пәнаралық байланыс: география, әдибет
Сабақтың көрнекілігі:,Қожа Ахмет Йасауи кесенесі, Айша бибі, Алаша хан, Қозы Көрпеш – Баян Сұлу, Жошы хан,
мазарының суреттері. Қазіргі заманғы архитектура. Мадиралдық мәдинетке киіз үй, ұлттық киімдердің суреттері.
Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Мұғалім:
Сәлеметсіздер ме оқушылар бүгін бізде сабақ ерекше өтеді себебі: Экспо – 2017 көрмесінне шет елден
келген екі қонағымыз бізге сабаққа келді. Біздің архитектурамызбен, матиралдық
мәдинетімізбен жақынырақ танысуға. Ендеше қонақтарымызды қарсы алып танысайық.(танысамыз 3-4 минут)
2. Мұғалім: Оқушылар қонақтарымызды таң қалдыру үшін және
өз білімімізді дамыту үшін музейге барып көрме көрейік. (Музейдің суреті болады)
3. Мұғалім: Ал ендеше музейге қош келдіңіздер біздің қазақтың рухани және матиралдық мәдинетімен
таныс болыңыздар. Балалар бұл музейдің ерекшелігі мұнда уақыт машинасы бар яғни
уақытты кері айналдыра алады. Біз іздеген сәулет ескеріткіштерін өз көзімізбен
көріп, қолмен ұстап орта ғасырға саяхат жасамаймыз ба? Мүмкін қызыққа тап болармыз келісесіздер ме? Оқушылар: (Уақыт машинасына отырады, слайдта уақыт машинасының суреті және дыбысы қойылады)
4. Оқушылар: Уақыт машинасынан түседі, слайдта картинка (орта ғасыр кезеңі ) болады.
5. Осы сәтте қобыздың музыкасы қойылады оқушылар ортасына
үлкен ата кіріп келеді ( Шапан киген сақалды кісі болады, жоғары сынып оқушысы ) ол Қожа Ахмет Яссауй болады.
Арада оқушылармен ( Диалог ) 3-4 мсинут. Соңында Қожа Ахмет Яссауй бата береді.
6. Оқушылар: енді орта ғасыр ескеріткіштерін тақтадығы сурет арқылы бір-біріне таныстырады. Сұрақ – жауаптар
болады. Кейін уақыт машинасына отырып қайта оралады. (30 – минут осының бәріне беріледі)
7. Мұғалім: Керіс байланыс жасаймын, тақтаға кесте беріледі үш бөліктен тұратын оқушылар қортында ретінде
толтырады, кейін бір-біріне баға береді.
8. Бекіту: Тақтаға чемодан, ет машинасы, корзинканың суретін ілемін,
соған стикерлер жабыстырады. ( Сабақ бойынша алған білімдерін көрсетеді)
9. Бағалау: Өз ара
10. Үйге : Қайталау
Ашық сабақтан көріністер: