«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-лицей города Макинск отдела образования по Буландынскому району управление образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оңтүстік Американың табиғат зоналары.

11.02.2017

 

                Пән:   География.      Сынып: 7.         Күні:  28.01.2017.           Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы:

Оңтүстік Американың табиғат зоналары.

Жалпы мақсаты:

 

Оңтүстік Американың табиғат зоналарын,

ондағы өсетін өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін білу,жаңа атаусөздердің мәнін ұғыну.

Оқу  нәтижесі:

 

Оқушылар Оңтүстік Американың табиғат зоналарын, ондағы өсетін өсімдіктер

мен жануарлардың түрлерін біліп,жаңа атаусөздердің мәнін ұғынып, мазмұнын аша

алады.

Түйінді  идеялар:

Оқыту – бұл ерікті, дербес, күш салуды қажет ететін үдеріс. Бұл – ынтаны, шыдамдылық пен мұқияттылықты талап ететін өзіндік серпіні болуы мүмкін ескі, баяу, бірізді үдеріс.”  

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

мұғалім немен

айналысады.

oқушылар  немен

айналысады  

1.Сабақты

ұйымдасты-ру кезеңі, топқа бөлу: оқушыларды түгелдеп,сер-гіту сәтін өткіземін.

 

 

 

 

 

 

2.Жаңа сабақты алдын-ала үйден оқып

келу тапсыр-ылған:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақты бекіту:

1.Сергіту сәтін орындайды. 2 мин. Мақсатым: оқушыларды сергіте отырып, назарларын шоғырландыру.

«Жер қозғалды» деп аталатын бұл ойынның ережесі: оқушылар ортада дөңгелек болып тұрады. Мен жүргізуші болып тұрамын. Жер қозғалды дегенде оқушылар ортада соқтығысып, айналып жүреді. Мен үй тұрғызамыз дегенде 4 оқушы үйдің шатырын құрып, сол шатырдың ішіне 1 оқушы тұра қалады. Мен тұрғындар үй алмасады дегенде шатырда тұрған оқушыларүйлерімен алмасады.Осылай 3 үй тұрғынымен 3 топқа бөлінеді.

Сабаққа көңілді, жағымды әсермен

кіріседі.

Ø  Айтсаң - ұмытып қаламын,

                        Көрсетсең - есте сақтаймын

             Өзіме істетсең – түсінемін.

(шығыс даналығы).

2. Үйден оқып келгендерін тапсырма

орындау арқылы ортаға салады. 1-тапсырма.

1-2минут үй жұмысын қайталайды. 3-топ кезекпен ұяшық таңдап сұрақтарға жауап

береді. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпай.         

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

  1. Гилея дегеніміз не? (ылғалды экваторлық ормандар).
  2. Сельвас дегеніміз не? (ылғалды ну ормандарды жергілікті халықтар
  3. сельвас д.а.).
  4. Льянос..... (Ориноко саваннасы).
  5. Кампос бұл....(Бразилия саваннасы).
  6. Діңгегіне су жинайтын қандай ағаш? (бөтелке ағашы).
  7. Пампа дегеніміз не? (Субтропиктік дала зонасын жергілікті халық
  8. пампа д.а.).
  9. Патагония........(Оңт. Амер. Қиыр оңтүстігіндегі жерді Патагония
  10. д.а.).
  11. Атакама дегеніміз не?  (Анд
  12. тауының батысындағы шөл).
  13. Гаруана бұл..... (күздің мамыр айынан, көктемнің қараша айы
  14. аралығында бриз желдерінің әсерінен «соқыр тұман» түседі. Соқыр тұманды
  15. гаруана д.а.).
  16. Ломас дегеніміз не? (Атакама шөліндегі тұман түнде шыққа айналады,осы
  17. ыл-ғалды бойына сіңіріп өсетін тамыржемістер мен түйнекті өсімдіктер
  18. тобы).
  19. Гуано......(Атакама шөліндегі 
  20. құстардың 30 метрлік саңғырығы яғни қиы,оны Чили мемлекеті сыртқа
  21. экспорттайды).
  22. Сейба дегеніміз не? (ылғалды экваторлық ормандар зонасында өсетін
  23. ағаш).

2-тапсырма. Оңтүстік Америкада табиғат

зоналарында өмір сүретін өсімдіктер мен жануарлардың суреттері беріледі 3 топ

кезек-кезек тауып топтарына ұпай әкеледі.

  1. Лама.                                
  2. 2. Жалқауаң.                               3.Капибара.

4. Бөтелке ағашы.                      5. Пума.                                      6. Құс базары.

 7. Амазонка орманы.                8. Сейба ағашы.              9.Анхель сарқырамасы.1054 м.

3-тапсырма. Оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін, және бағалау мақсатында бұл тапсырма жеке орындаттырылады.

Сөзжұмбақ “Америка”

а

т

а

к

а

м

а

 

к

а

м

п

о

с

 

а

н

х

е

л

ь

 

п

а

р

а

н

а

 

б

р

а

з

и

л

и

я

т

и

т

и

к

а

к

а

 

г

в

и

а

н

а

 

Сұрақтары:

  1. Материктегі шөл?
  2. Бразилия саваннасы?
  3. Дүние жүзіндегі ең биік сарқырама?
  4. Оңтүстік Америкадағы өзеннің аты?
  5. Материктің ірі мемлекеті?
  6. Материктегі тау көлі?
  7. Таулы үстірт?

4-тапсырма. Оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін, және бағалау мақсатында бұлтапсырма да жеке орындаттырылады.

Адасқан обьектілерді тауып, орындарына қою керек: 

1.Анхель                                         а. Өзен

2.Титикака                                    ә.Сарқырама

3.Аконкагуа                                   б.Көл

4.Отты 

жер                                в.Шың   

 5.Анд                                             г.Арал

6.Амазонка                                    ғ.Тау  

7.Атакама                                     д.Шөл

    

1-ә,    2-б,    3-в, 

 4-г,   5-ғ,   6-а,   7-д.

 

Дереккөздер және жабдықтар: Интерактивті тақта,

стикер, ғаламтор,  оқулық,  слайдтар, карта,кесте.  

Кейінгі оқу:

Тақырыпты мазмұндап келу.Тақырып соңындағы сұрақтарға

жауапты дәптерге жазып келу.

 

Сабақты бағалау:

 

 

Оқушыларды бағалау 3-4 тапсырмалардың

дұрыс орындалуы бойынша жүргізіледі. 3-4 тапсырмаларда 14 сұрақ берілген:

14-2 қате =5

14-3-4 қате =4,  14-5-6 қате 

=3.

“Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс”. Екі

жұлдыз,бір тілек; Кері байланыс. Оқушылардың сабақтан алған әсері.

Просмотров: 2502

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст