1-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты:03.09.16ж |
Мұғалім: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
1-сыныпта өткенді қайталау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: өткен тақырыпты саяхат жасау арқылы пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Екі көзің не үшін керек? Жақсыларды көру үшін. Екі құлағың не үшін керек? Ақыл кеңес тыңдау үшін. Екі қолың не үшін керек? Елге көмек беру үшін. Екі аяғың не үшін керек? Туған жерде жүру үшін!- |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
«Немене» аулына саяхат жасаймыз. «Немене» ауылы сендердің сөйлем тақырыбын қалай меңгергендеріңді сынамақшы. «Сиқырлы сандық» әзірлепті. - Қане, сандықты ашып қарайық. (сандықтан сұрақтар оқу) 1 - оқушы: Дауысты дыбыстарды ата 2 - оқушы: Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады? 3 - оқушы: Сөйлемнің соңына қандай белгілер қойылады? 4 - оқушы: Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады? 5 - оқушы: Жуан дауыстыларды ата 6 - оқушы: Жіңішке дауыстыларды ата Енді бәріміз «Ұшты - ұшты» ойынын ойнаймыз | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
|
Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Артық сөзді тап. 2. Бір дыбысты өзгерту арқылы нақыл сөз шығару(оқы, оқы және оқы). 3. Бата сөзін буынға бөлу.Қоян, ноян сөздеріне талдау жасау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту
|
Сабаққа қажетті құрал жабдықтарды сөмкеге жина.
1. Құстардың атын тауып, сұрақ қою. 2. 6-тапсырма . Қимылды білдіретін сөзді табу. 3. Өлеңмен жұмыс.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Жұмбақтарды шешіңдер. Жылт - жылт еткен, Жырадан өткен. (су) Өнерде бар, Талапта жоқ. Өрмекте бар, Оюда жоқ (ө) Мейізде бар, өрікте жоқ. Киізде бар, Сырмақта жоқ (з) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты:10.09.16ж |
Мұғалім: | ||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тіл және сөйлеу | |||||||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: өткен тақырыпты пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | |||||||
Оқыту нәтижесі | ||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып жүгірді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||||||
Қызығушылықты ояту |
Әлемдегі бар дүние түрлі нәрселерден құралады.Мысалы: бұлттар-су тамшыларынан, орман- ағаштардан тұрады.Біздің сөйлеу тіліміз- сөйлемдерден, ал сөйлем неден құралады? Мұғалім, ең алдымен, оқушылардың сөз туралы не білетіндерін тексеріп,бұрын айтылған ұғымдарды еске түсіреді. -Қазір мен сендерге бір қызық өлең оқып берейін, тыңдаңдар, сонда ғана бұл сұраққа жауап бере аламыз. Теңіз де тартылады, Жер болып тау шөгеді, Мұхит да сарқылады. Жайқалған бау семеді. Құлайды орман- тоғай, Көз жастан қақ қалады... Қирайды орда- сарай. Сонда не сақталады? Мәңгілік ...(сөз) қалады. | |||||||
Мағынаны тану
|
Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Мақал мен ертегінің байланысын анықтау. 2. Сөйлемді аяқтау. 3. Сөздерді буын санына сәйкес орналастыру. | |||||||
Сергіту сәті
|
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||||||
Қызығушылықты ояту(қима қағаздар тарату) |
1. Сұрақтарға жазбаша жауап бер. Атың кім? Неше жастасың? Нешінші сыныпта оқисың? Сыныпта неше оқушы бар? Бір жылда неше жыл мезгілі бар? Бір аптада неше күн бар?
2. Сабаққа қажетті оқу құралдарының суретін сал. Астына аттарын жаз.
| |||||||
Ой толғаныс |
Достарыңның аттарын жаз және оларға бір ғана сөзбен сипаттама бер. | |||||||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||||||
3-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты:17.09.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Тіл және сөйлеу | |||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: Cурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып жүгірді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап шықты жаңа күн Шуағын шашып баршаға Кәне досым, күлімде Шаттық орнасын жүзіңде Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | |||
Мағынаны тану
|
Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Тірек сөздерді пайдаланып мәтін құрастыру. 4. 5, 6-тапсырма . 5. Өлеңмен жұмыс. Төскейден жел еседі, Төбемненбұлт көшеді. Досым жалғыз мен үшін Бар мейрімін төгеді. | |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту(қима қағаздар тарату) |
Шығармашылыққа тапсырма. 4 тапсырманы өз бетімен орындау. Фонетикалық жаттығу. - Еске түсіріп көрейік, үйрек ашуланғанда қандай дыбыс шығарады? Ш-ш-ш, Ш-ш-ш, Ш-ш-ш, Ш-ш-ш | |||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
| |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
4-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 24.09.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Тапқыр балаға тапсырма. | |||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: Өткен тақырыпты түрлі тапсырмалар арқылы пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып жүгірді. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап шықты жаңа күн Шуағын шашып баршаға Кәне досым, күлімде Шаттық орнасын жүзіңде Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | |||
Мағынаны тану
|
Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Тапқыр баланың екі тапсырмасын өз бетімен орындау. 2. Сатылы сөзжұмбақ құрастыру. 3. Лездемеге жауап бер. Қайсысы бірінші? 1. Май, кілегей, сүт. 2. Құлын, бие ,тай. 3. Тақтай, ағаш, жиһаз. 4. Оқушы, қызметкер,студент. 5. Минут, секунд, сағат. 6. Жыл, апта, ай, тәулік.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Төмендегі өлең шумақтарын түсініп оқы. Не жайында жазылғандығын әңгімелеп бер. Төскейден жел еседі, Төбемнен бұлт көшеді. Досым жалғыз мен үшін Бар мейрімін төгеді. | |||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
| |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
6-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 08.10.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыс пен әріп. | |||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: дауысты, дауыссыз дыбыстарды айыра алады, түрлі тапсырмалар орындайды. Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ал, қанеки ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Байлап қойып көзіңді, Қоршап тұрмыз айнала. Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала? |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап таң атты, Күн шуағын таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | |||
Мағынаны тану
|
Қырық қырықтықшы Қырық қырықтықпен Қой қырықты Осы жаңылтпаштағы сөздердің бәрі қандай дыбыстан басталады? Олай болса бәріміз Қ дыбысын көркем жазамыз. - Оқушылар бізге не естіліп тұр? - Дыбыс. Мысалы менің айтқанымды дыбыс арқылы естіп тұрмыз. - Дыбыс дегеніміз не? Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. - Әріп дегеніміз не? Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы. Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Мағынасына қарай топтау.(тыныштық,тым-тырыс,үнсіз) 2. Сөздер құрастырып жазу. Жыл-а-уық, бал-а-қан, бол-а-шақ,ал-а-қан, қар-а-шық. 3. Өздік диктантты орында.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Төмендегі сөздерді оқы, дауысты дыбыстарды тап. Олардың астын қызыл қарындашпен сыз. бала мектеп қалам оқулық кеме оқушы сызғыш орамал білім | |||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Төмендегі өлең шумақтарын түсініп оқы. Не жайында жазылғандығын әңгімелеп бер. Төскейден жел еседі, Төбемнен бұлт көшеді. Досым жалғыз мен үшін Бар мейрімін төгеді.
| |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
5-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 01.10.16ж |
Мұғалім: | |||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Өздік жұмыс. | ||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: Өткен тақырыпты қызықты тапсырмаларды өз бетімен орындау арқылы пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | ||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | |||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ал, қанеки ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Байлап қойып көзіңді, Қоршап тұрмыз айнала. Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала? |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | |||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Мақсатымыз - білім алу, Міндетіміз - еңбектену Еңбектену арқылы “5 “- ке қолды жеткізу! | ||||||||||||||
Мағынаны тану
|
Әрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта. 1). Жексенбіден кейін ________________________ ( жыл, сағат, дүйсенбі) 2). Алманың ішінде әруақытта ________________________ ( құрт, тұқымы, гүл) 3). Тау өзенінің ағысы ________________________ (ақырын, күлкілі, қатты) 4). Бүгіннен кейін ________________________ (биыл, ертең, былтыр) 5). Әкеден кейін ________________________ ( немере, бала, шөбере) 6). Сағат тілі ________________________ ( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады). Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
Отбасы мүшелерінің аттарын жаз. Жуан дауысты дыбыстардың аттарын жаз.
| ||||||||||||||
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Оқушылар денелерін жаттықтырады | |||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Төмендегі суреттен жуан дауысты дыбыстан басталатын сөздерді теріп жаз. Оларды боя.
| ||||||||||||||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Төмендегі сөздерді буындарға бөл. Буын санына байланысты топтастыр жаз. Шие, бүлдірген, алша, алма, анар, құлпынай, өрік, шабдалы, таңқурай, жүзім, қарақат, долана, құрма.
| ||||||||||||||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| ||||||||||||||
7-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 15.10.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыс пен әріп. | |||
Жалпы мақсаттар |
1. Білімділік: оқушылардың дауысты дыбыстар туралы білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту. 2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу. 3. Дамытушылық: оқушылардың дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ал, қанеки ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Байлап қойып көзіңді, Қоршап тұрмыз айнала. Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала? |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап таң атты, Күн шуағын таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | |||
Мағынаны тану
|
Қырық қырықтықшы Қырық қырықтықпен Қой қырықты Осы жаңылтпаштағы сөздердің бәрі қандай дыбыстан басталады? Олай болса бәріміз Қ дыбысын көркем жазамыз. - Оқушылар бізге не естіліп тұр? - Дыбыс. Мысалы менің айтқанымды дыбыс арқылы естіп тұрмыз. - Дыбыс дегеніміз не? Дыбыс - әріптердің ауызша естілуі. - Әріп дегеніміз не? Әріп – дыбыстың жазбаша таңбалануы. Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 4. Мағынасына қарай топтау.(тыныштық,тым-тырыс,үнсіз) 5. Сөздер құрастырып жазу. Жыл-а-уық, бал-а-қан, бол-а-шақ,ал-а-қан, қар-а-шық. 6. Өздік диктантты орында.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Төмендегі сөздерді оқы, дауысты дыбыстарды тап. Олардың астын қызыл қарындашпен сыз. бала мектеп қалам оқулық кеме оқушы сызғыш орамал білім
| |||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Төмендегі өлең шумақтарын түсініп оқы. Не жайында жазылғандығын әңгімелеп бер. Төскейден жел еседі, Төбемнен бұлт көшеді. Досым жалғыз мен үшін Бар мейрімін төгеді. | |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
8-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 22.10.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыс пен әріп. | |||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі:Дыбыс,буын және әріп, тасымал туралы тақырыптарды еске түсіріп,толықтыру. Дамытушылығы: ақыл-ойын дамыту,сөздік қорын молайту,сауатты,көркем жазуға дағдыландыру. Тәрбиелігі:адамгершілікке,кішіпейілділікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу. | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ал, қанеки ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Байлап қойып көзіңді, Қоршап тұрмыз айнала. Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала? |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Мақсатымыз - білім алу, Міндетіміз - еңбектену Еңбектену арқылы “5 “- ке қолды жеткізу! | |||
Мағынаны тану
|
1. Қазақ тілінде неше дыбыс, неше әріп бар? (40 дыбыс, 42 әріп бар) 2. Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не? (Дыбысты естиміз, айтамыз. Әріпті көреміз, жазамыз.) 3. Заттың атын білдіретін сөздердің сұрақтарын ата. (Кім? Не? Кімдер? Нелер?) 4. Заттың қимылын білдіретін сөздердің сұрақтарын ата. (Не істеді? Қайтті?) 5. Бас әріппен жазылатын сөздерді ата: (Адам, жер - су, үй жануарларына қойылатын аттар) 6. Адамға, мамандыққа қандай сұрақтар қойылады? (Кім?) 7. Жануарларға қандай сұрақтар қойылады? (Не?) 8. У дыбысы қай уақытта дауысты болады? (Дауыссыз дыбыстан кейін) Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Сөздік диктант Н ма Ң ба? 2. Сөздерге –ы, -і қосымшасын жалғап жаз. 3. Ребусты шеш ( Көкшетау) 4. Мәтінмен жұмыс.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Сөзжұмбақты шеш. 1. Жыл мезгілінің аты.
2. Суда жүзетін не? 3.Біздің төбеміздегі әлем.
| |||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Суреттегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. Үлгі: ара – 3 әріп, 3 дыбыс, 2 буын а – дауысты, жуан. п – дауыссыз, қатаң. а – дауысты, жуан.
| |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
9-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 29.10.16ж |
Мұғалім: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Өткенді қайталау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Білімділігі: өткен тақырыпты пысықтау, сурет бойынша сөйлем құруға дағдыландыру; Дамытушылығы: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Сөздік қорын және байланыстырып сөйлеуін дамыту. Тәрбиелігі: адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық дайындық. Ал, қанеки ойнайық, Ойнайық та, ойлайық. Байлап қойып көзіңді, Қоршап тұрмыз айнала. Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала? |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап таң атты, Күн шуағын таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
|
Сәйкестендіру тесті:
Шығармашылық тапсырма. Өлеңді құрастыр. Абай атам. Жатқа айтып беремін, Абай ата өлеңін.
,
.
Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 5. Берілген сөздердің буындарынан музыка ноталарын теріп жаз.( до, ми фа, си ) 6. Жұмбақтар шешу. 7. Өздік диктантты орында. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ |
Оқушылар денелерін жатықтырады
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Суреттегі көлік түрлерінің аттарын жаз. Үнді дауыссыз дыбыстардың астын сыз.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс Интерактивті тақтадан көрсету. |
Жаңылтпаштың суретке қандай қатысы барын анықта. Жаттап ал.
Қағаз, қалам Қолға алам. Үлкен болам, Үй салам.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 12.11.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Мәтін. | |||
Жалпы мақсаттар |
Сабақтың білімділігі: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту. Сабақтың дамытушылығы: Мәтін туралы берілген түсінікті кеңейту. Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату. Мәтінге сөйлем қосып толықтыру, берілген тақырып бойынша мәтін құрастыру. Сабақтың тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа, адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
| |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қаның, жаның – тіліңде, Арың, нәрің – тіліңде. Ұмтыл оны білуге. Тілден алып ғибрат, Құлшынасың білімге. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
Арайлап таң атты, Күн шуағын таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз. Сыныпта жақсы көңіл-күй орнатып, балалардың назарын сабаққа аудару | |||
Мағынаны тану
|
1.Үнтаспа ( Әлиханның дауысы) Әлиханның анасы – мұғалима. Ол да Әлихан тәрізді оқиды, жазады. Әрине, Әлихан үй тапсырмасын күндіз орындап қояды. Ал анасы жазу үстеліне кешкісін отырады. Әлихан түнде оянып кетті. Қарсы бөлменің шамы жанып тұр. Қараса анасы дәптерлерді тексеріп отыр. Сірә, шаршаған. Көзі кіртиіп кетіпті. Маңдайын уқалап қояды. «Ту - у демалыс тезірек келсе екен, анам демалар еді», деп ойлады Әлихан. - не тыңдадыңдар?( Мәтін) 2.Шығармашылық тапсырма. 1-топ Мәтінді оқы. Ердос. Ердостың атасы - шопан. Қыстың суық бір күні атасының қызу көтеріліп, жатып қалды. Шашқан шөпті лезде тауысқан қойлар маңырай бастады. Атысының тынышы кетті. Сәлден соң ауырғанына қарамай, киініп сыртқа шықты. Қорада мал да, ерттеулі ат та жоқ. Қарт алысқа көз салды. Малды өріске айдап бара жатқан немересін көрді. Ол Ердос еді. (Ж. Кәрменов) Бұл мәтінді өз ойыңмен жалғастыр. (Атасы Ердостың ісіне риза болды.) 2-топ Сұрақтарға ауызша жауап бер. - Ердостың атасы кім? - Қойлар неге маңырайды? - Ердос атасын қалай көмектеседі? - Адамдар ғана емес, жәндіктер де еңбекқор болады. Қай жәндік Ердос сияқты еңбекқор? (Құмырсқа) 3-топ Жұмбақты шеш. Ине бел, қылқа мойын, қара батыр, Қара тауды арқалап бара жатыр. Бұл не? Оқушылар құмырсқа деген сөзге ассоциация құрады.орындау. 3. Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Суреттегі заттарға қарап, олардың кімге тиесілі екенін айт. 2. Әріптер жиынтығынан сөз құрастыр.Мақалды жаз.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Сөйлемдерді мағыналы әңгіме шығатындай етіп реттік сандармсен белгіле. Бір балапан ұядан түсіп қалды. Қарлығаш риза болды. Біздің дәлізде үш жылдан бері қарлығаш ұя салады. Ағам оны ұясына салды. Олар жылда ұяларынан балапан ұшырады. | |||
Ой толғаныс |
1. Мәтін дегеніміз не? 2. Олардың жасалу жолдары қандай? 3. Мысал келтіріңдер | |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
11-сабақ
Қызықты грамматика |
Уақыты: 19.11.16ж |
Мұғалім: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Мәтін. | |||
Жалпы мақсаттар |
Мәтін туралы мағлұмат бере отырып, мәтінге жоспар құруды үйрету. Пәндік нәтиже: жоспар арқылы мәтіннің негізгі мазмұны көрсетілетінін, мәтіннің мазмұны ретімен айтылатынын түсіндіру. Тұлғалық нәтиже: мәтінге жоспар құра білуге үйрету; шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. Жүйелі-әрекеттік нәтиже. Есте сақтау қабілеттерін және зейіндерін дамыту.. | |||
Оқыту нәтижесі | ||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қаның, жаның – тіліңде, Арың, нәрің – тіліңде. Ұмтыл оны білуге. Тілден алып ғибрат, Құлшынасың білімге. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||
Қызығушылықты ояту |
« Менің көңіл-күйім » жаттығуы Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар | |||
Мағынаны тану
|
1. Мәтін бойынша жұмыс. «Кірпі» -Мәтін не туралы? -Оны қайдан білдіңдер?(тақырыбынан) -Мәтін неше абзацтан тұр?(3 абзац) Үш абзацты жеке-жеке оқыту, әр абзацқа ат қою. 1.Есімбектің олжасы. 2.Жаралы кірпі. 3.Балалардың қамқорлығы. Мәтіннің мазмұны ретімен айтылатыны түсіндіріледі Топпен жұмыс 1-топ Мәтінді оқып, әр бөлімнің 1-сөйлемін көшіріп жазу. Ережені оқу. 2-топ Мәтінге ат қою.Мазмұнын әңгімелеу. Сергіту сәті 3-топ Мәтіннің бөліктерін анықтау.Негізгі бөлімді көшіріп жазу. 2. Оқулықтағы жаттығуларды орындау. 1. Мәтіннің бірінші және соңғы сөйлемдері берілген, солдарды байланыстыра отырып, оқиға құрастыру. 2. Орны ауысқан мәтіннің бөліктерін ретімен орналастыру.
| |||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||
Қызығушылықты ояту |
Бұзауқанның тапсырмалары: 1. Мектеп, торғай. Осы сөздерді қатыстырып мағыналы сөйлемдер құра. Сөйлемдегі зат есімдердің астын 1 сызықпен, етістіктің астын 2 сызықпен сыз.
| |||
Ой толғаныс |
Шешуін тап. Екі бала екі сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? Шешуі:___________________________________ | |||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||
12-сабақ.
Қызықты грамматика |
Уақыты: 26.11.16ж |
Мұғалім: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөйлем. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Сабақтың мақсаты: Оқушылар сөйлем, сөйлем түрлерімен танысады. Сөйлемдерді тыныс белгілеріне қарай ажырата алады. Тапсырмаларды орындату арқылы сөйлем түрлерін табады. Оқушылардың ой-өрісі артады, өзара пікір алмасады. Оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Оқушылар хормен: Мақсатымыз білім - алу Міндетіміз – еңбектену 5 - ке қолды жеткізу. |
Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Сөздер бір- бірінен бөлек тұрса да, бір-біріне бағынып, бірін-бірі толықтырып тұрыпты. Ал ең соңғы сөз өзінен кейін ешкімді жібермей, ойды тиянақтап тұрыпты. Бұның қалай аталатындығын сендер қазір тапсырмалар орындау арқылы тез табасыңдар. Сонымен бүгін біз, сол еліне шығамыз. Онда қыс айы, енді біз жылы киініп, шаңғыға отырып жолға шығайық. - Сендерге сәт сапар тілеймін! - Жолда кездескен тапсырмаларды мүдірмей орындап, тапсырманы дұрыс табуларыңа тілектеспін. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
|
1 тапсырма: Ормаңда бізді жыл құстары қарсы алды. Жылы жаққа ұшпайтын Біздің жақта қыстайтын Құстар жүрсе жуықта Жем шашуды ұмытпа Жұмбақтардың шешуін тауып, әріптерінен сөз құрастыру Күндіз – түні жүреді Сырғымайды бір елі. Тәтті, тәттінің іші қатты, қаттының іші тәтті. Жарана жағасын, аман-сау боласын Қанаты жоқ – ұшады, аяғы жоқ - қашады Ти десем, тимейді, тиме десем, тиеді Отқа жанбас, сұға батпас - Балалар, қандай сөз шықты ? Сөйлем - Балалар, кімді көріп тұрмыз? - Аққаланы. - Енді келесі тапсырманы орындайық - Берілген сөздерден сөйлемдер құрастыру 2. Тыныс белгілерін қойып сөйлемді көшіріп жаз. 3. Шытырман тапсырманы орындау( кесе-есек, дұрыс-ұрыс) 4. Орны ауысқан мәтіннің бөліктерін ретімен орналастыру.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ.
|
Оқушылар денелерін жатықтырады
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Суретте нелер бейнеленген. Олардың аттарын жаз және сөйлем құра.
___________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Салыстыру.Венн диаграммасы Сөз және сөйлем | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Смайликтер арқылы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||